Szanujemy Twoją prywatność. Nie nawidzimy SPAMU tak jak Ty i nie robimy tego w trosce o jak najlepsze relacje z Tobą. Tworzenie konta oznacza, że odpowiadają Ci Warunki korzystania z usługi ,firmy Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z plików cookie.


Sposoby na optymalizację strony firmowej na LinkedIn w 2019 roku


1

0

3 min
Photo by LinkedIn Sales Navigator on Unsplash


Najnowsze statystyki LinkedIn z 2019 roku potwierdzają, jak ważne dla firmy jest posiadanie ugruntowanej obecności na LinkedIn:

LinkedIn ma ponad 30 milionów firm na swojej platformie.

LinkedIn jest prawie trzy razy (277 procent) skuteczniejszy w generowaniu leadów (z ang. zdobywanie potencjalnych Klientów) niż Twitter i Facebook.

Mimo, że LinkedIn potrafi rozpoznać menedżerów social media i filtrować wyniki zgodnie z wymogami wyszukiwania wpisanymi przez użytkownika, tak aby wyświetlić nazwę firm w wynikach wyszukiwania, to przedsiębiorstwa nadal muszą optymalizować swoją stronę firmową na platformie.

Skupiając się na przestrzeganiu dobrych praktyk na stronie firmy LinkedIn i zwiększonej konkurencji w miarę jak ewoluuje algorytm na LinkedIn, przedstawiam Ci pięć najlepszych sposobów optymalizacji strony firmy na LinkedIn w 2019 roku:

1. SEO.

Firmy muszą zoptymalizować stronę swojej firmy na LinkedIn, pod SEO. Profil LinkedIn, które kieruję się zasadami SEO, zwiększy widoczność online wśród użytkowników poszukujących informacji na ich temat, takich jak rodzaje oferowanych przez nich produktów i świadczone przez nich usługi. Firmy mogą zoptymalizować swój profil na LinkedIn, wykonując następujące czynności:

-Wstawianie słów kluczowych i fraz do profilu firmy.

-Tworzenie linków do profilu firmy poprzez dodanie ich do oficjalnej strony internetowej, bloga i innych materiałów marketingowych i promocyjnych.

-Regularne udostępnianie istotnych i wciągających treści

2. Utwórz atrakcyjny wizualnie profil firmy.

Firmy muszą stworzyć atrakcyjny wizualnie profil LinkedIn, łącząc tekst z obrazem- zalecany rozmiar to 1200 x 627 pikseli. Ponieważ mózg ludzki przetwarza obrazy 60 000 razy szybciej niż słowa, dodanie obrazów zapewni firmom 94% więcej wejść.

W związku z tym firma musi podjąć proaktywne działania, tak by mieć pewność, że będzie w stanie opublikować kolejne artykuły ze zdjęciami, infografikami, wykresami, prezentacjami i nie tylko. Mogą również rozważyć utworzenie i przesłanie filmów na LinkedIn. Mogą publikować te wizualizacje za pomocą tekstu na platformie wydawniczej LinkedIn, jak również na swojej stronie firmowej.

Innym sposobem, w jaki firma może wzbudzić zainteresowanie wizualne, jest zaprojektowanie atrakcyjnego obrazu nagłówka i zmieniać go co sześć miesięcy. Wreszcie, firmy mogą wykorzystywać swój obraz banerowy do różnych usług promocyjnych, takich jak reklama nadchodzących wydarzeń, wyróżnianie różnych pracowników w firmie i ogłaszanie kampanii sezonowych.

3. Publikuj i udostępniaj treści na LinkedIn.

Publikowanie i udostępnianie treści na różnych portalach społecznościowych, a nie tylko na LinkedIn, stało się istotnym punktem wyjścia do docierania do odpowiedniej grupy demograficznej dla marki. Firmy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i regularnie (dwa do czterech razy w tygodniu), tworzyć i publikować na Linkedin różnego rodzaju materiały, od artykułów, pokazów slajdów i filmów po infografiki. Celem tworzenia treści jest zaangażowanie odbiorców, zmuszając ich do powrotu na profil firmy.

4. Dodanie odpowiednich hashtags do swoich postów.

LinkedIn zachęcał użytkowników do publikowania i wyszukiwania hashtags (z ang. znaczniki) branżowych, aby dodawać je do udostępnionych postów i komentarzy. Profesjonalna platforma sieciowa zapewnia użytkownikom maksymalnie 200 kategorii hashtag.

Oto kilka różnych sposobów, w jakie firmy mogą korzystać z hashtagów na profesjonalnej platformie sieciowej:

-Dodaj tagi na podstawie lokalizacji - lokalnie, w kraju lub na arenie międzynarodowej.

-Użyj hashtags, aby śledzić klientów.

-Twórz hashtags dla potencjalnych klientów - firmy mogą tworzyć hashtags dla potencjalnych klientów, których chcą przyciągnąć dzięki tworzeniu treści.

-Sięgnij po influencerów - firmy mogą stworzyć listę wpływowych osób w swojej branży, korzystając z hashtags, aby przyciągnąć ich uwagę.

Wreszcie na koniec upewnij się, że strona Twojej firmy wywiera trwałe wrażenie, zbieraj rekomendacje, kontaktując się bezpośrednio z klientami i obserwatorami. Jeśli ktoś skomentuje artykuł, który udostępniłeś na swojej stronie firmowej lub wysyła wiadomość z zapytaniem, zrób wszystko, by ta osoba została Twoim klientem. 

Komentarze ( 0 )