Szanujemy Twoją prywatność. Nie nawidzimy SPAMU tak jak Ty i nie robimy tego w trosce o jak najlepsze relacje z Tobą. Tworzenie konta oznacza, że odpowiadają Ci Warunki korzystania z usługi ,firmy Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z plików cookie.


Konto firmowe na Instagramie? Siedem argumentów za tym, że to dobry pomysł


1

0

2 min

“Mam fanpejdż na facebooku. Po co mi jeszcze firmowy Instagram?” - jeśli zadajesz sobie to pytanie, ten tekst jest dla Ciebie. Poznaj argumenty za tym, by zainwestować swój czas i pieniądze w firmowe konto na Instagramie.


1. Jesteś tam, gdzie Twój klient

Na Instagramie publikuje się codziennie ponad 60 milionów zdjęć. Jest tam aż 200 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, w tym Twoi obecni i potencjalni klienci. Działa tam również Twoja konkurencja. Statystyki mówią same za siebie. Kto nie robi kroku naprzód, robi krok w tył.

2. Masz dostęp do statystyk

Instagram daje ci dostęp do zaawansowanych statystyk, umożliwia kontakt z klientami. Pozwala Ci monitorować skuteczność Twoich działań i lepiej poznać Twoją grupę odbiorców. Dostajesz również możliwość tworzenia postów sponsorowanych.

3. Instagram to Twoja wirtualna witryna sklepowa

Ludzie lubią oglądać witryny sklepowe. Spraw, by Instagram był taką witryną sklepową dla Twojej firmy - dzięki niej ludzie chętniej odwiedzą Twój sklep. E-window shopping pozwoli Ci pozyskać więcej klientów.

4. Pozwalasz podejrzeć klientowi, co się dzieje za kulisami

Instagram to dobre miejsce, by informować wiernych klientów o tym, jak wygląda codzienność w Twojej firmie. Dzięki temu w kliencie wzrasta poczucie przywiązania do marki, bo ma wrażenie, że należy do pewnego wąskiego, elitarnego grona, któremu udostępniasz półoficjalne informacje.

5. Hasztagi są twoimi sprzymierzeńcami

Jeśli chcesz dotrzeć do jak największej ilości użytkowników powinieneś zaprzyjaźnić się z hasztagami - to one poszerzą Twoje zasięgi. Warto śledzić, które hasztagi stają się trendami i wplatać je w swoje publikacje.

6. Komunikujesz się ze swoimi klientami

Nastawienie typowo sprzedażowe przyniesie Ci więcej złego niż dobrego. Potraktuj Instagram jako medium do komunikacji ze swoimi klientami. Twórz z nimi relację, kreuj swoją markę w ich oczach, niech jak najwięcej klientów stanie się wiernymi followersami. Uwierz, to na pewno przełoży się na lepszą sprzedaż.


7. Influencerzy reklamują Twój produkt

Żyjemy w czasach w których ludzie szybciej kupią Twój produkt lub usługę, jeśli ktoś znany ją poleci. Niegdyś tylko największe marki stać było na wynajem celebryty do reklamy; dzisiaj nawet małe firmy mogą wspomóc się wpływem influencerów, którzy działają przede wszystkim na Instagramie.

Mamy nadzieję, że powyższe argumenty przekonały Cię, że Instagram to kopalnia możliwości biznesowych. Żeby ułatwić sobie działania w social media, warto skorzystać z odpowiednich narzędzi, np. https://www.ilustria.io/

Jeżeli czujesz, że prowadzenie firmowego konta Cię przerasta, zawsze możesz wspomóc się profesjonalną obsługą speców od digital marketingu

Powodzenia w instagramowym świecie!


Komentarze ( 0 )