Szanujemy Twoją prywatność. Nie nawidzimy SPAMU tak jak Ty i nie robimy tego w trosce o jak najlepsze relacje z Tobą. Tworzenie konta oznacza, że odpowiadają Ci Warunki korzystania z usługi ,firmy Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z plików cookie.


Wyprzedaże w Czechach


0

0

1 min

Właśnie nadszedł czas bardzo dobrze znany wszystkim sprzedawcom. Ruszyły wyprzedaże. Podajemy więc kilka rad, jak przygotować się do tej imprezy i jak mają się te sprawy u naszych południowych sąsiadów.

Czesi - podobnie jak Polacy - lubią wyprzedaże i chętnie z nich korzystają. W związku z tym podajemy krótki słowniczek wyrazów, które alarmują i informują klienta o tym, że właśnie trafił na okazję kupna po atrakcyjnej cenie:

Výprodej = Wyprzedaż
Sleva = Zniżka (rabat)
Akce = Promocja

  • Zachęcamy do używania tych "magicznych" słów w ofertach. Jeżeli sprzedajesz na aukro.cz, to możesz posłużyć się takim wyrazem w nazwie produktu, nie zapomnij też o podaniu ceny "przed" i "po" zniżce.
  • Jeżeli sprzedajesz w sklepie internetowym, to używaj powyższych słów w kampaniach reklamowych, na bannerach lub stronach produktu. W przeciwieństwie do Aukro nie zalecamy jednak używania ich wprost w nazwie produktu - szczególnie porównywarki towarów nie lubią takich praktyk i często blokują oferty.
  • Unikaj zniżek "na oko" - czescy klienci upewniają się, czy zniżka naprawdę ma miejsce; porównują ceny z innymi sprzedawcami, pilnują cen, często "czyhają" na promocje i jeżeli doświadczą kłamstwa ze strony sprzedawcy, to wtedy potrafią się boleśnie rewanżować.

Wyprzedaże to również temat medialny - w prasie oraz mediach elektronicznych pojawiają się artykuły o gorączce zakupowej oraz porady dla klientów, jak nie dać się "wrobić" sprzedawcom. By uniknąć kłopotliwych sytuacji, zawsze na miejscu jest rzetelna komunikacja z klientem, dotrzymywanie obiecanych terminów dostawy oraz ceny produktu. Życzymy obfitych łowów ;-)

Komentarze ( 0 )